خرید اینترنتی ماشین ظرفشویی از صفا استور

شستن ظرف‌ها بعد از یک مهمانی با تعداد زیاد افراد و یا در انتهای یک روز خسته‌کننده کاری طاقت‌فرسا به نظر می‌رسد اما ماشین‌های ظرف‌شویی به کمک ما آمده‌اند تا انجام این کار را تسهیل کنند. استفاده از این دستگاه‌ها علاوه بر کاهش زمان شستشو، در مصرف آب نیز صرفه‌جویی بسیاری می‌کنند و از طرفی عمل شستشو را با کیفیت و دقت بالاتری انجام می‌دهند. نحوه‌ی عملکرد این دستگاه‌ها نیز به این صورت است که ظروف را داخل سبدهای تعبیه شده داخل آن قرار می‌دهید و سپس قرص یا پودر شستشو را داخل محفظه‌ی مخصوص قرار می‌دهید و با انتخاب برنامه‌ی شستشوی مناسب، دستگاه را روشن می‌کنید تا عملیات شستشو آغاز شود.


انواع ماشین ظرفشویی

ماشین‌های ظرفشویی بسته به ظرفیتشان در انواع مختلفی تولید می‌شوندو
مدل رومیزی: این مدل برای خانواده‌های کم جمعیت است و تعداد ظرف کمتری در داخل آن قرار می‌گیرد به همین علت برای  آشپزخانه‌های کوچک  مناسب‌تر است. این محصولات هم‌چنین قیمت مناسب‌تری دارند و به راحتی می‌توان آن را روی کابینت قرار داد
مدل مبله: فرق بین این مدل با مدل رومیزی در ظرفیت آن است. خانواده‌های پرجمعیت به ماشین ظرفشویی بزرگتری نیاز دارند. برای نصب این نوع از ماشین باید فضای مناسبی مانند ماشین لباس‌شویی در آشپزخانه در نظر بگیرید.
توکار: طراحی بسیاری از آشپزخانه‌ها به طوری است که کالاهایی چون ماشین ظرفشویی، فر و ماکروفر در داخل کابیت‌ها قرار می‌گیرند و دیگر نیازی نیست آن‌ها را روی کابینت قرار دهید.


برندهای شناخته شده ماشین ظرفشویی

برندهای مختلف تولید لوازم خانگی ایرانی و خارجی اقدام به تولید ماشین‌های ظرفشویی کرده‌اند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به ال جی، دوو، اسنوا، ایندزیت، بوش، میدیا، زیمنس، هایسنس، جی پلاس، بکو، زیرووات، سامسونگ اشاره کرد.


خرید آنلاین ماشین ظرفشویی از صفااستور

محصولات متنوع با مشخصات مختلفی در بازار وجود دارند که شاید باعث سردرگمی در انتخاب شود. صفا استور مکان مشاهده‌ی قیمت و مقایسه‌ی مشخصات کالاهای مختلف را به شما می‌دهد تا بتوانید به راحتی انتخاب کنید. شما می‌تواند انواع ماشین ظرفشویی را در این فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین خریداری کنید.

بهترین گاز رومیزی در سال 2021

بهترین اجاق گاز رومیزی را می توان با ویژگی‌هایی شناخت که در این مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد. اما بهتر است ابتدا کمی با این وسیله کوچک و ساده اما شاید مهم‌ترین وسیله آشپزخانه آشنا شویم. در ادامه به شما بهترین اجاق گاز رومیزی در سال 2021 را معرفی خواهیم کرد.

اجاق گاز یکی از وسایلی است که اگر در آشپزخانه نباشد عملا نمی‌توان نام آشپزخانه بر آن نهاد. مهم‌ترین کارهای مربوط به آشپزی با این وسیله انجام می‌شود و در دسته لوازم پخت‌ و پز اصلی قرار می‌گیرد. حال ممکن است که این اجاق از نوع مبله و فردار و یا بدون فر باشد، ممکن است از نوع رومیزی یا همان اجاق گار صفحه‌ای باشد. تفاوتی نمی‌کند اجاق گاز شما مبله و یا صفحه‌ای است، به هرحال این وسیله ساده جزو مهم‌ترین لوازم آشپزخانه شما است.

از لحاظ منبع انرژی می‌توان اجاق گازهای رومیزی را به سه دسته گازی، برقی و القائی تقسیم بندی کرد. نوع گازی که در کشور ما به جهت در دسترس بودن بیشتر انرژی گازی مرسوم‌تر و متداول‌تر از دو نوع دیگر است. نوع برقی به جهت مصرف برق بالا کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، و نوع القائی که با نیروی الکترومغناتیس کار می‌کند کمتر در کشور ما جا افتاده است. نمی‌توان گفت بهترین اجاق گاز رومیزی کدام یک از این سه نوع است؛ اگر بخواهیم تفاوت‌های این سه نوع را بیان کنیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


1- اجاق رومیزی گازی به سرعت گرم می‌شود و امکان تغییر دما را با استفاده از ولوم‌های تعبیه شده بر روی بدنه خود دارد.


2- نوع برقی کم کم گرم می‌شود و امکان تغییر دمای زیادی ندارد و تا انتها با یک میزان دما کار می‌کند اما نسبت به گازی کم‌خطرتر است و مدرن‌تر است و برای مناطقی که دسترسی به گاز لوله کشی شهری ندارند نیز گزینه مناسبی است.


3- نوع القائی نسبت به دو مدل قبلی قیمت بالاتری دارد اما خطر کمتری نیز دارد، در این مدل نیز امکان تغییرات حرارتی وجود دارد.


بهترین اجاق گاز رومیزی از نظر جنس صفحه

  


اجاق گازهای صفحه‌ای در سه جنس استیل، شیشه و سرامیک در بازار موجود هستند. نمی‌توان گفت بهترین اجاق گاز رومیزی از چه جنسی ساخته شده است. در واقع هر جنس از این وسیله مزایا و معایبی برای خود دارد که دست کاربر را در خرید هر کدام باز گذاشته است.


جنس استیل در بازار قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های دیگر یعنی سرامیکی و شیشه‌ای دارد. اگر بخواهیم از مقاومت بهترین اجاق گاز رومیزی صحبت کنیم، جنس استیل حرف اول را می‌زند، به علاوه استیل نچسب است و اگر مواد غذایی بر روی آن بریزد چسبیده نمی‌شود. نظافت آن نیز ساده است.


جنس سرامیکی اگر چه از استیل مقاومت کمتری دارد اما در برابر تغییرات دما و دمای زیاد مقاوم است و همچنین ظاهر زیباتری به نسبت استیل دارد.


جنس شیشه نیز از مقاومت بالایی همانند سرامیک برخوردار است و از لحاظ ظاهر و مدرن بودن حرف اول را می‌زند، قیمت آن نیز به نسبت پایین‌تر است و سریع‌تر تمیز می‌شود.


راهنمای خرید بهترین اجاق گاز رومیزی در سال 2021

در سال  2021 بهترین اجاق گاز رومیزی ویژگی‌هایی دارد که با توجه به آنها باید دست به خرید اجاق گاز صفحه‌ای زد از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


1- ابعاد و اندازه اجاق گاز رومیزی: برای خرید این وسیله حتما باید به ابعاد آن توجه کنید، به ویژه اگر این اجاق از نوع توکار قابل نصب باشد، می‌بایست ابعاد برش آن را بدانید که قبل از نصب، کابینت‌ها را به همان اندازه برش بزنید و یا اگر از قبل برش خورده است اجاق گازی را خریداری کنید که با ابعاد آشپزخانه شما یکی باشد. یک اجاق رومیزی مناسب معمولا 85 تا 90 سانتی‌متر طول دارد.


2- تعداد شعله‌ها: بهترین اجاق گاز رومیزی از لحاظ تعداد شعله باید پاسخگوی نیازهای خانواده شما باشد. به طور معمول یک اجاق صفحه‌ای خوب دارای 5 شعله در اندازه‌های متفاوت است ویک شعله بزرگ که در اصطلاح رایج به آن شعله پلوپز گفته می‌شود نیز دارد.


3- سیستم ایمنی و ترموکوپل: قطعا یکی از مهم‌ترین موارد در شناخت بهترین اجاق گاز رومیزی سیستم ایمنی کارآمد آن است. سیستم ترموکوپل به این حالت عمل می‌کند که اگر در اثر عواملی مانند وزش باد شعله‌ها خاموش شوند به سرعت جریان گاز قطع می‌شود.


4- دارابودن فندک اتومات که به سرعت عملیات روشن کردن شعله را انجام دهد نیز از دیگر ویژگی‌های یک اجاق صفحه‌ای باکیفیت در دوران حاضر است.


معرفی چند نمونه از بهترین اجاق گاز رومیزی 

شرکت‌های خارجی زیادی وجود دارند که در تولید بهترین اجاق گاز رومیزی باکیفیت و مدرن فعالیت دارند اما بهتر و عاقلانه تر این است که با توجه به نوسان ارز و قاچاق کالای خارجی در زمان فعلی به فکر خرید کالاهای با کیفیت ایرانی باشیم، که علاوه بر اینکه قیمت بسیار مناسب‌تر و ثابت‌تری نسبت به کالاهای خارجی دارند بلکه متناسب با نیاز مصرف کننده داخلی ساخته شده‌اند و خدمات پس از فروش معتبری نیز دارند.


اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6507GB 


جنس صفحه: شیشه سکوریت مشکی

طول اجاق گاز: 90 سانتی‌متر

فندک اتومات: دارد

شعله پلوپز : دارد

جنس ولوم ها: استیل وباکالیت نسوز

جنس شبکه: چدنی لعاب دار

تعداد شعله: 5 شعله

اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6201GB

جنس صفحه: شیشه سکوریت مشکی

طول اجاق گاز: 32 سانتی‌متر

شعله پلوپز: دارد

جنس ولوم ها: استیل وباکالیت نسوز

جنس شبکه: چدنی لعاب دار

تعداد شعله: 2 شعله

فندک اتومات: دارد

 

اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6505ST

جنس صفحه: استیل نسوز عمیق

فندک اتومات: دارد

شعله پلوپز: دارد

جنس ولوم ها: استیل وباکالیت نسوز

جنس شبکه: چدنی لعاب دار

تعداد شعله: 5 شعله

اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6506ST

طول اجاق گاز: 91 سانتی‌متر

جنس صفحه: استیل عمیق نسوز

فندک اتومات: دارد

شعله پلوپز: دارد

جنس ولوم ها: استیل وباکالیت نسوز

جنس شبکه: چدنی لعاب دار

تعداد شعله: 5 شعله

جمع بندی پایانی:

بدون تردید اجاق گاز یکی از اصلی‌ترین لوازم آشپزخانه به حساب می‌آید. امروزه به خاطر فضای کم در دسترس داخل آشپزخانه‌ها و همچنین توجه بیشتر به ظاهر و هم‌تراز بودن لوازم آشپزخانه، استفاده از اجاق گازهای صفحه‌ای رونق گرفته است. البته اگر قصد دارید بهترین اجاق گاز رومیزی را خریداری کنید بهتر است به عواملی چون منبع انرژی، جنس صفحه، ابعاد و انداره، تعداد شعله‌ها، سیستم ایمنی، فندک اتومات اجاق گاز رومیزی و عواملی از این دست توجه کنید و سپس اقدام به خرید اجاق گاز خود نمایید.

بهترین جاروبرقی ها برای جهیزیه کدام هستند ؟

بهترین جاروبرقی برای جهیزیه : برای تمیز کردن منازل از هرگونه زباله و آشغال‌ها راه‌های زیادی وجود دارد که افراد می‌توانند با استفاده از این راه‌ها به تمیز کردن خانه خود بپردازند. یکی از این راه‌ها استفاده نمودن از جاروبرقی برای تمیز کردن آشغال و گردوغبارهای منازل شما می‌باشد.


اولین جاروبرقی در سال 1869 توسط فردی به نام آیوز مک گافی طراحی و ساخته شده است ولی خیلی از افراد دارای این عقیده هستند که سازنده اصلی جاروبرقی فردی بنام دنیل هس می‌باشد. جاروبرقی‌ها از یک کیسه برخوردار هستند که با کشیدن زباله‌ها و چیزهای دیگر، این زباله‌ها وارد کیسه موجود در جاروبرقی می‌شوند و شما می‌توانید بعداً این کیسه را در آورده و تمیز کنید.


بهترین جاروبرقی برای جهیزیه

جاروبرقی‌ها در مکان‌های گوناگونی استفاده می‌شوند؛ یعنی تنها کاربرد آن‌ها در منازل نیست. این وسیله دارای اندازه‌ها و مدل‌های گوناگونی است که شامل جاروبرقی‌های کوچک که توسط باتری شارژ می‌شوند و قابل استفاده هستند و جاروبرقی‌های مصرفی در منازل و… می‌باشند.


مشخصات یک جاروبرقی خوب

خب حتما جاروبرقی که از نوع بهترین است باید از قابلیت‌هایی برخوردار باشد. در ادامه به مشخصاتی که باید یک جاروبرقی خوب داشته باشد اشاره می‌کنیم.  یکی از ویژگی‌هایی که در خرید جاروبرقی باید به آن توجه داشت، میزان قدرت مکش جاروبرقی است.


جاروبرقی باید از صدای کمی برخوردار باشد تا باعث اذیت و آزار شما نشود. جاروبرقی باید از بهترین برند خریداری شود.

از میزان قیمت و نوع عملکرد خوبی برخوردار باشد. در آخر یک جاروبرقی خوب باید دارای لوله تلسکوپی باشد تا بتوانیم در هنگام کار، میزان ارتفاع آن را تنظیم کنیم.


چه مدل جاروبرقی بخرم خوبه؟

برای اینکه بتوانید جاروبرقی خوبی بخرید ابتدا باید با نوع‌های بهتری از جاروبرقی‌ها آشنایی داشته باشید. در ادامه قصد داریم تا به بررسی برخی از بهترین مارک‌های جاروبرقی برای خرید جهزیه بپردازیم. شما می‌تواید برای تکمیل کردن جهزیه خود از برندهای ذکر شده خریداری نمایید.


جاروبرقی (Samsung)

برند سامسونگ هم یکی از بهترین برندها، در زمینه تولید لوازم خانگی است که از محبوبیت و مشهوریت بالایی برخوردار می‌باشد. این برند در سال 1938 در کشور کره بنیان گذاری شده است. یکی از بهترین جاروبرقی‌هایی که در برند سامسونگ تولید شده، جاروبرقی سامسونگ مدل KING-18 است که از میزان توان 1800 وات برخوردار است. این جاروبرقی از مدل کیسه دار است که امکان شست و شوی آن نیز وجود دارد.


جاروبرقی ال جی (LG)

این برند دارای مشهوریت بالایی است. الجی به تولید لوازم خانگی و سایر لوازم خانگی می‌پردازد. این برند محصولات ساخته شده خود را به بیشتر از 80 کشور دیگر برای فروش ارسال می‌کند. این برند هم یکی از بهترین برند‌هایی است که شما می‌توانید از آن جاروبرقی خریداری نمایید. یکی از بهترین جاروبرقی‌های برند الجی، جاروبرقی مدل VB-5220HTS است که از میزان توان 2000 وات دارا می‌باشد. این جاروبرقی یکی از جاروبرقی‌هایی است که دارای وزن کمی می‌باشد و چون وزن کمی دارد امکان جابه‌جا کردن آن کار آسان و راحتی است.


جاروبرقی دوو (Daewoo)

بهترین جاروبرقی برای جهیزیه : این برند از طرفداران زیادی دارا است. جاروبرقی‌هایی که به وسیله این برند طراحی و ساخته می‌شوند را می‌توان به عنوان یکی از بهترین مارک‌های جاروبرقی معرفی نمود. جاروبرقی با مدل DVC-LH22B یکی از بهترین جاروبرقی تولید شده این برند می‌باشد که از میزان توان 2100 وات برخوردار است. اندازه سیم آن برابر 8 متر است و همچنین از نوع کیسه دار می‌باشد.


جاروبرقی فیلیپس (Philips)

فیلیپس یکی از برندهایی است که به تولید نمودن تجهیزات الکتریکی خانگی مشغول است. این برند دارای محبوبیت زیادی است. جاروبرقی تولید شده به وسیله این برند یکی از بهترین مدل از جاروبرقی‌ها هستند. یکی از بهترین جاروبرقی‌هایی که توسط این برند تولید شده، جاروبرقی فیلیپس مدل 9170 است که به یکی از جاروبرقی‌های پرفروش ترین تبدیل شده است. میزان توان آن 2200 وات است، این جاروبرقی دارای سیمی به اندازه 9 متر می‌باشد و از نوع مخزن دار است.



جاروبرقی بوش (Bocsh)

برند بوش یکی از برندهای کشور آلمان است که جزو قدیمی ترین برندهایی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارند. ولی در عوض یکی از بهترین مارک‌هایی است که محصولات تولیدی خوبی دارد. جاروبرقی با مدل BSG8PRO3، یکی از بهترین نوع جاروبرقی است که توسط برند بوش تولید شده است که از توان 1400 وات برخوردار می‌باشد. اندازه سیم آن برابر 9 متر است. باید بدانید که این جاروبرقی از وزن کمی دارا است و به این علت به راحتی می‌توانید آن را از جایی به جای دیگر ببرید.


جاروبرقی پارس خزر (Pars Khazar)

یکی از بهترین برندهای جاروبرقی، برند پارس خزر است که جزو برندهای ایرانی می‌باشد. این برند به طراحی و ساخت انواع لوازم خانگی مشغول می‌باشد. یکی از لوازم منزلی که توسط این برند طراحی و تولید می‌شود، جاروبرقی است. جاروبرقی‌هایی که توسط برند پارس خزر ساخته می‌شوند، از بهترین جاروبرقی‌های تولیدی هستند که عملکرد خوبی دارند. یکی از بهترین جاروبرقی‌‌هایی که توسط برند پارس خزر تولید شده، جاروبرقی مدل VC-2000W است که از میزان توان 2000 وات برخوردار می‌باشد و اندازه سیم آن تقریباً 5 متر است. این جاروبرقی دارای کیسه است و از قابلیت جمع کردن مو دارا می‌باشد.


جاروبرقی پاناسونیک (Panasonic)

این برند، یک برند ژاپنی است که قادر است نوع‌های زیادی از جاروبرقی‌ها را تولید نماید. برند پاناسونیک یکی از بهترین برندهای جاروبرقی جهان شناخته شده است. یکی از بهترین جاروبرقی‌های این برند، جاروبرقی panasonic MC-CG713 می‌باشد که از قدرت 2000 وات و صدای خیلی کم نسبت به سایر جاروبرقی‌ها برخوردار است. این جاروبرقی از فیلتر بهداشتی هم دارا می‌باشد.


سخن پایانی

همان طور که گفتیم برای تمیز کردن منازل از هر نوع زبانه ای نیازمند یک جاروبرقی خوب هستید تا بتوانید منزل خود را به راحتی تمیز و مرتب نمایید. ما در مطالب بالا به برخی از بهترین برندها که به تولید لوازم منزل می‌پردازند اشاره کردیم. این برندها از برندهای برتر هستند و شما می‌توانید لوازم جهزیه خود را از برندهای گفته شده خریداری کنید.


بهترین جارو برقی برای جهیزیه

نه تنها جاروبرقی، بلکه می‌توانید سایر لوازم منزلتان را هم از این برندها خریداری نمایید چرا که هم از رتبه و مقام بالایی برخوردار هستند هم مشهوریت زیادی دارند و هم عملکرد و کیفیت محصولاتشان زیاد است. امیدواریم از مطالب بیان شده رضایت کافی را داشته باشید و بتوانید با استفاده نمودن از این اطلاعات، لوازم منزلتان را خریداری کرده و با نهایت لذت استفاده نمایید.

راهنمای خرید یخچال و هر انچه قبل از خرید یخچال باید بدانید

این روزها در بازار خرید یخچال دستتان برای هر نوع انتخابی باز است. از یخچال های ایرانی گرفته تا یخچال های خارجی. امروزه یخچال ها به انواع مختلف با کارایی های متفاوت تقسیم بندی میشوند. از جمله این مدل ها که شکل ظاهری یخچال ها را تشکیل میدهند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:


  • یخچال های ساید بای ساید
  • یخچال فریزر دوقلو
  • یخچال بالا فریزر پایین
  • یخچال پایین فریزر بالا
  • یخچا تک
  • فریزر تک
  • یخچال هتلی

راهنمای خرید یخچال در مدل های مختلف

در ادامه به بررسی هر یک از انواع یخچال فریزرها در راهنمای خرید یخچال میپردازیم.


راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید به شرح زیر میباشد:


یخچالهای ساید بای ساید با ظرفیت و گنجایش بالای فریزر و با شکل زیبا و شکیل بسیار پرطرفدار در میان ایرانیان می باشد.

یخچال های ساید بای ساید مصرف انرژی پایینی دارند.

از امکانات آن میتوان به دارا بودن آبریز و آبسرد کن اشاره کرد.

ابعاد یخچال های ساید بای ساید بر حسب فوت ان متفاوت است.

معمولا کوچک ترین سایز ساید بای ساید 25 و بزرگ ترین ان 34 فوت است.

راهنمای خرید یخچال فریزر دوقلو به شرح زیر است:

یخچال فریزر های دوقلو در بین خانواده های ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

این نوع یخچال فریزر ها فضای بیشتری به نسبت ساید بای ساید ها در اشپزخانه اشغال میکنند.

در عین حال ظرفیت و گنجایش بالاتری داشته و بسیار مناسب خانواده های پر جمعیت میباشند.

در صورتی که مستاجر هستید خرید یخچال فریزر دوقلو را به شما پیشنهاد نمیکنیم چرا که در هر اشپزخانه ای جا نمیشوند.

مدل های “یخچال و فریزر بالا ” در مرحله بعد از طرفداران زیادی برخوردار می باشند:

در این مدل ها فضای فریزر کوچکتر از ساید بای ساید بوده و فریزر در جایگاه خوبی قرار دارد و یخچال پایین تر، قرار دارد.

مدلهای فریزر بالا از یخچال های ساید بای ساید قیمت کمتری دارند.

از مزیت های این مدلها جایگیری مواد غذایی که سطح افقی بزرگی دارند مثل جعبه پیتزا و کیک تولد می باشد در حالیکه در فضای باریک سایدبای ساید اصلا جای نمی گیرند.

راهنمای خرید یخچال فریزر پایین به شرح زیر است:

یخچال های فریزر پایین جذابیت عمومی تری دارند.

گرچه تولید کنندگان عموما فقط یک یا دو مدل دستگاه فریزر پایین ارائه می کنند.

این یخچال و فریزرها مدل های کم مصرف تری هستند و فضای پر مصرف یخچال در بهترین جایگاه قرار دارد.

به طور کلی در این مدلها درب فریزر هم جهت با درب یخچال باز می شود، مگر اینکه درب بزرگ کشویی داشته باشند.

 فضای فریزر در این مدل ها بزرگتر از مدل های فریزر بالا است.

تولید کنندگان سبدهای کشویی و طبقات لغزنده را برای راحتی دسترسی خانه داران به موادغذایی منجمد در این مدل ها طراحی و ساخته اند.

راهنمای خرید یخچال فریزر توکار به شرح زیر است:

یخچال و فریزرهای توکار هنوز هم از انواع اختصاصی یخچالها هستند.

بسیاری از تولید کنندگان مدل های توکار را با باریک تر کردن بقیه مدلهای تولیدی اشان برای جای گرفتن درون کابینت ها ارائه می کنند.

ولی تولید کنندگان مایلند که این مدلها را برای جبران عمق از دست رفته پهن تر بسازند.

خانه داران یخچال و فریزر توکار را با توجه با اندازه کابینت های شان انتخاب می کنند که با پنل دلخواه خود میتوانند ظاهر دلخواه را به یخچال بدهند.

اکثر یخچال و فریزرهای توکار از آن جایی که در آشپزخانه در معرض دید نیستند در قسمت درب و بالا روکش ندارند.

یخچالتان را صدا بزنید، خودش می آید.

 راهنمای خرید یخچال های کامپکت هتلی

یخچال های کامپکت هتلی مدل های کوچک و جمع و جوری هستند که برای قرار دادن در اتاق خواب، مناطق دور از آشپزخانه و … در نظر گرفته شده اند:


به طور کلی در این یخچال ها می توانید به اندازه چند روز مواد غذایی نگهداری کنید.

قبلا این مدل ها شکل مکعب کوچکی داشتند، اما امروزه این مدل ها در شکل های متفاوت هستند.

این روزها ، یخچال کامپکت ممکن است دارای ظاهری از استیل ، طراحی پیچیده تر، و آپشنهای مختلفی، باشد.

چگونه یک یخچال و فریزر مناسب بخریم؟

قبل از اینکه یخچال جدید خود را خریداری کنید ، چند سوال وجود دارد که شما باید به آنها توجه کنید.

چقدر فضا یا جای خالی در آشپزخانه برای قرار دادن یخچال و فریزر وجود دارد؟

چه نوع ظاهر و ترکیب را برای یخچال و فریزر ترجیح می دهید؟

ظرفیت یخچال و فریزر مورد نیاز تان چقدر است؟

یخچال و فریزر شما چه امکاناتی را حتما باید داشته باشد و چه مشخصات و امکاناتی از اهمیت کمتری برخور دارند؟

چقدر بودجه برای خرید یخچال و فریزر در نظر گرفته اید؟

برای خرید یخچال به قیمت توجه میکنید یا کیفیت؟

اندازه و ظاهر در راهنمای خرید یخچال

اهمیت اندازه و ظاهر در راهنمای خرید یخچال به شرح زیر است:

قبل از اینکه به طور جدی اقدام به خرید یخچال و فریزر کنید، فضایی که شما برای این وسیله بزرگ دارید را اندازه بگیرید.

فضایی که شما در اختیار دارید، ظرفیت داخلی که شما می توانید داشته باشید را تحمیل می کند.

بهترین انتخاب در اندازه یخچال فریزر ، آن است که بتوانید از تمام حجم آن استفاده کنید در غیر این صورت انرژی گران قیمت را به هدر داده اید.

سپس، ظاهر و ترکیب دلخواهتان را انتخاب کنید – ساید بای ساید، فریزر بالا، فریز پایین، توکار و فراموش نکنید که مطمئن شوید با باز شدن درب یخچال به کابینت یا در برخورد نکند.

اگر نوع فریزر پایین را انتخاب کردید تصمیم بگیرید که نوع باز شدن درب آن به چه صورتی باشد: با درب هایی که باز شدنشان مثل در باشد و با بیرون کشیدن باز شود یا از نوع دراور یا کشویی باشد.

در نهایت، تصمیم گیری در مورد رنگ یخچال است که مکمل رنگ آشپزخانه شما باشد.

اغلب انتخاب رنگهای خنثی عاقلانه می باشد که با اغلب رنگها هماهنگی دارد. با اینکه استیل مورد پسندتر و مقاوم تر است، احتیاج به مراقبت و نگهداری زیادی دارد تا ظاهری عالی داشته باشد.

اهمیت دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش در انتخاب یک یخچال خوب

اکثر یخچال و فریزر ها با گارانتی اولیه یک سال برای قطعات و تعمیرات و 5 سال برای موتور عرضه می شوند. شما می توانید از میان برندها و مدل های مختلف و ارائه شده با گارانتی های طولانی مدت، مدل مورد نظرتان را خریداری کنید.

به یاد داشته باشید که دارا بودن خدمات پس از فروش و گارانتی تعمیرات ملاک مهمی هنگام خرید یخچال محسوب میشود.

چرا که اگر یخچال دچار مشکل شود هزینه بسیاری روی دوشتان بابت تعمیرات می اندازد.

مهم نیست صاحب چه یخچالی هستید، برای دریافت خدمات مرتبط با تعمیرات و رفع مشکل یخچال خود اینجا کلیک کنید.

اهمیت دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش در انتخاب یک یخچال خوب

اهمیت امکانات و قابلیت ها در راهنمای خرید یخچال

اهمیت امکانات و قابلیت ها در راهنمای خرید یخچال به صورت زیر بیان میشود:

معمولا، یخچالهای لوکس – و با قیمت های بالا – دارای بیشترین امکانات هستند.

شما باید تصمیم بگیرید که امکانات برایتان مهم هست یا شیوه زندگی افراد خانواده تان ، و همچنین باید تصمیم بگیرید که اگر این امکانات را در یخچال جدید خود داشته باشید هزینه اضافی صرف نکرده باشید.

برخی از این امکانات شامل یخساز اتوماتیک ، یخ ریز / آب ریز روی درب ، طبقات شیشه ای با قابلیت ضد نشت مواد ریخته شده و قفسه بزرگ برای جای گیری گالن روی درب هستند.

در بیشتر یخچال فریزرهای جدید سیستم برفک آب کن اتوماتیک (Defrost) وجود دارد، به طوری که خود یخچال فریزر بدون دخالت شما، در زمان لازم برفک ها را آب می کند و بدین ترتیب مصرف انرژی کاهش می یابد.

از همه مهم تر «نوفراست» بودن آنها (بدون برفک) میباشد.

این یخچال فریزرها عمری طولانی (بالای 40سال) دارند اگر تمیز نگهداشته شوند.

به محض اینکه شما تصمیم می گیرید که چه نوعی از یخچال را انتخاب کنید (ساید بای ساید، فریزر بالا، فریز پایین، عمق دار) می توانید امکانات موجود را انتخاب کنید.

شما می توانید این امکانات را انتخاب کنید:

آبریز روی درب

سبد مخصوص بطری

محفظه تخم مرغ

یخساز اتوماتیک

طبقات قابل تنظیم

فضای مناسب و فریزر با توانایی یخسازی بالا

مصرف انرژی و تاثیر آن در راهنمای خرید یخچال

قیمت برق در کشورهای مختلف متفاوت است، با این حال شما مدلی را که مصرف انرژی کمتری داشته باشد را ترجیح می دهید، مدلی را که باعث نشود هر ساله مقدار زیادی هزینه برای کارکردش بپردازید. بنابراین توجه به برچسب انرژی یخچال و فریزر در هنگام خرید ضروری است.

به طور کلی هرچه یخچال و فریزر بزرگتر باشد هزینه انرژی مصرفی آن هم بیشتر خواهد بود.

در کل، یخچال های فریزر پایین، بهینه مصرف انرژی را دارند بعد از آن ها فریزر بالا ها.

ساید بای ساید ها کمترین بازده انرژی را دارند گرچه امروزه محبوب ترین نوع یخچال و فریزرها هستند.

اگر قصد خرید یخچال دارید، معیار های متفاوتی وجود دارد که لازم است به آن دقت نمایید:

  • مطمئن شوید یخچالی که انتخاب میکنید مناسب جمعیت خانواده شما باشد.
  • یخچال زیادی بزرگ یا زیادی کوچک تهیه نکنید.
  • یخچالی خریداری کنید که مصرف انرژی بالا نداشته باشد.
  • فضای کافی و مناسب را ابتدا در آشپزخانه خود مشخص کنید و سپس به انتخاب یخچال بپردازید.
  • اهمیت خدمات پس از فروش را در هنگام خرید دست کم نگیرید.
  • برای تعمیرات و بررسی علت خرابی یخچال از افراد حرفه ای کمک بگیرید.

چه مارک تلویزیونی بخریم؟ بهترین برند برای انتخاب تلویزیون؟


شناخت دقیق از تلویزیونی که می خواهید خریداری کنید بسیار مهم است چرا که به واسطه آن انتظارات شما از یک تلویزیون برآورده می شود. شناخت دقیق از تلویزیون به آگاهی از امکانات، ویژگی ها، برند و شرکت تولیدی مربوط می شود. تلویزیون های زیادی در بازار وجود دارد و انتخاب یک تلویزیون خوب و عالی اغلب پیچیده خواهد بود. در این نوشته ما می خواهیم نحوه انتخاب تلویزیون را بررسی کنیم:


اقدام محافظه کارانه در انتخاب برند/ انتخاب برند با آگاهی کامل


بسیاری از کاربران بدون تحقیق در مورد برند های موجود در بازار به چند برند پر آوازه و مشهور بسنده می کنند اما چرا؟ شاید این دسته از خریداران تمایل به تحقیق در مورد برند ها ندارند و سعی می کنند از برند های مشهور خریداری کنند و احتمال می دهند که بهترین کار را انجام داده اند. این درست است که برند مشهور خود را ثابت کرده است اما باید در نظر داشت که تنوع مدل در یک برند بسیار گسترده است. دسته ای دیگر از کاربران ، خریداران حرفه ای هستند که بعد از بسیاری تحقیق و جستجو آنچه مد نظر دارند را خریداری می کنند و قطع به یقین این دسته از خریداران خرید بهتری را انجام می دهند.


انتخاب بهترین برند تلویزیون


برند های زیادی برای تلویزیون وجود دارد که می توان به برند ال جی  سونی  سامسونگ  فیلیپس   شارپ هیتاچی  ویزیو     تی سی ال و… اشاره کرد که در بازار کشور ال جی سونی و سامسونگ بسیار طرفدار دارند و در حقیقت کارایی بالایی در نمایش تصویر و صدا به جای گذاشته اند، اما هر برند در یک دسته از ویژگی ها و امکانات بر دیگری برتری دارد. کاربر و یا خریدار باید متناسب با نیاز خود از میان برند ها تلویزیون مورد نظر خود را انتخاب کند.


قبل از انتخاب تلویزیون باید تحقیق کاملی از مدل های متنوع هر برند را در اختیار داشت. در هر برند مدل های متنوعی هر ساله به بازار و کاربران ارائه می شود که با اطلاع دقیق از مدل ها می توان بهترین انتخاب را داشت، اما در کل برند ها ویژگی های جامعی دارند که با هم متمایز می شوند در زیر آنها را ارائه می دهیم:


برند ال جی


ال جی یکی از شرکت هایی است که در مقیاس وسیعی تلویزیون را تولید کرده است. این شرکت دو فناوری  فوق العاده کاربردی را به کاربران خود ارئه داده است که این فناوری های نانوسل NanoCell و اولد OLED هستند که مدل های متنوعی با این فناوری ها در حال حاضر در بازار وجود دارد. تلویزیون های این برند دارای ویژگی هایی چون ضد ضربه بودن پنل، زاویه دید بالا، کیفیت نمایش تصویر در رده بالا، سیستم صوتی قوی بسته به مدل، طراحی متنوع و… هستند. همیشه انتخاب مدل های جدید از هر برند توصیه می شود چراکه فناوری های جدیدتری در آنها اتخاذ شده است. در میان تلویزیون های ال جی می توان به بالارده ترین آنها اشاره کرد که با تکنولوژی های بروز و کارا وارد بازار شده اند. در این میان تلویزیون SM9000 ال جی و تلویزیون اولد OLED ال جی مدل C9 جزئ پرفروش ترین ها بوده اند:

برند سامسونگ

سامسونگ تلویزیون های LED معمولی و تلویزیون های LED با فناوری QLED را وارد بازار کرده است. به طور کلی تلویزیون های سامسونگ زاویه دید کم دارند اما کیفیت تصویر آنها از روبه رو فوق العاده است. تلویزیون های کیولد هم به نمایش رنگ غنی و روشنایی زیاد صفحه نمایش مشهور هستند. از آنجا که در هر برند مدل های جدید تر توصیه می شود سامسونگ تولید تلویزیون های کیولد QLED را افزایش داده و در میان تلویزیون های سامسونگ انتخاب تلویزیون های کیولد QLED معقولانه تر است. در میان تلویزیون های سامسونگ تلویزیون Q70R پرفروش ترین بوده است:

 برند سونی

سونی یک شرکت تلویزیونی است که معمولا از پنل ها یا صفحه نمایش های دیگر شرکت ها استفاده می کند بنابراین تلویزیون های این شرکت هم خصوصیات تلویزیون های ال جی و هم خصوصیات تلویزیون های سامسونگ را دارند حالا چطور در میان تلویزیون های سونی بهترین را انتخاب کرد؟ تنهای با شناخت بیشتر مدل های تلویزیونی بهترین انتخاب ممکن می شود.  در حال حاضر بالا رده ترین مدل از تلویزیون های LED سونی X8000H می باشد:

دیگر برند ها

در حال حاضر علاوه بر برندهایی که در بالا به آنها اشاره کردیم برند هایی دیگری نیز وجود دارند که این برند ها معمولا تلویزیون های کمتری را روانه بازار کرده اند و به این معنی نیست که کیفیت پایین تری دارند بلکه در بسیاری از موارد بالاتر هم عمل کرده اند.  برند هایی چون فیلیپس و شارپ و… معمولا قیمت بالایی را دارند و جدا از کیفیت و کارایی نمایش تصویر قیمت تمام شده  هم برای خریدار حائز اهمیت است.

جمع بندی

هر چند انتخاب تلویزیون به موارد زیادی بستگی دارد و نحوه استفاده و شرایط استفاده از المان ها موثر در انتخاب تلویزیون هستند اما بدون اغراق برند ال جی می تواند بهترین برند در انتخاب تلویزیون باشد که بعد از آن برند سامسونگ و سونی به ترتیب در رده دوم و سوم قرار می گیرند. از تلویزیون های ال جی می توان به تلویزیون نانوسل SM9000 و تلویزیون اولد OLED مدل C9 اشاره کرد که بسیار پرفروش بوده اند و در میان تلویزیون های سامسونگ مدل های کیولد QLED مانند Q60R و Q70R بسیار فوق العاده عمل کرده اند. تلویزیون های سونی هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند که می توان از میان آنها مدل های جدید تر را انتخاب کرد

منبع :صفااستور