بهترین جاروبرقی ها برای جهیزیه کدام هستند ؟

بهترین جاروبرقی برای جهیزیه : برای تمیز کردن منازل از هرگونه زباله و آشغال‌ها راه‌های زیادی وجود دارد که افراد می‌توانند با استفاده از این راه‌ها به تمیز کردن خانه خود بپردازند. یکی از این راه‌ها استفاده نمودن از جاروبرقی برای تمیز کردن آشغال و گردوغبارهای منازل شما می‌باشد.


اولین جاروبرقی در سال 1869 توسط فردی به نام آیوز مک گافی طراحی و ساخته شده است ولی خیلی از افراد دارای این عقیده هستند که سازنده اصلی جاروبرقی فردی بنام دنیل هس می‌باشد. جاروبرقی‌ها از یک کیسه برخوردار هستند که با کشیدن زباله‌ها و چیزهای دیگر، این زباله‌ها وارد کیسه موجود در جاروبرقی می‌شوند و شما می‌توانید بعداً این کیسه را در آورده و تمیز کنید.


بهترین جاروبرقی برای جهیزیه

جاروبرقی‌ها در مکان‌های گوناگونی استفاده می‌شوند؛ یعنی تنها کاربرد آن‌ها در منازل نیست. این وسیله دارای اندازه‌ها و مدل‌های گوناگونی است که شامل جاروبرقی‌های کوچک که توسط باتری شارژ می‌شوند و قابل استفاده هستند و جاروبرقی‌های مصرفی در منازل و… می‌باشند.


مشخصات یک جاروبرقی خوب

خب حتما جاروبرقی که از نوع بهترین است باید از قابلیت‌هایی برخوردار باشد. در ادامه به مشخصاتی که باید یک جاروبرقی خوب داشته باشد اشاره می‌کنیم.  یکی از ویژگی‌هایی که در خرید جاروبرقی باید به آن توجه داشت، میزان قدرت مکش جاروبرقی است.


جاروبرقی باید از صدای کمی برخوردار باشد تا باعث اذیت و آزار شما نشود. جاروبرقی باید از بهترین برند خریداری شود.

از میزان قیمت و نوع عملکرد خوبی برخوردار باشد. در آخر یک جاروبرقی خوب باید دارای لوله تلسکوپی باشد تا بتوانیم در هنگام کار، میزان ارتفاع آن را تنظیم کنیم.


چه مدل جاروبرقی بخرم خوبه؟

برای اینکه بتوانید جاروبرقی خوبی بخرید ابتدا باید با نوع‌های بهتری از جاروبرقی‌ها آشنایی داشته باشید. در ادامه قصد داریم تا به بررسی برخی از بهترین مارک‌های جاروبرقی برای خرید جهزیه بپردازیم. شما می‌تواید برای تکمیل کردن جهزیه خود از برندهای ذکر شده خریداری نمایید.


جاروبرقی (Samsung)

برند سامسونگ هم یکی از بهترین برندها، در زمینه تولید لوازم خانگی است که از محبوبیت و مشهوریت بالایی برخوردار می‌باشد. این برند در سال 1938 در کشور کره بنیان گذاری شده است. یکی از بهترین جاروبرقی‌هایی که در برند سامسونگ تولید شده، جاروبرقی سامسونگ مدل KING-18 است که از میزان توان 1800 وات برخوردار است. این جاروبرقی از مدل کیسه دار است که امکان شست و شوی آن نیز وجود دارد.


جاروبرقی ال جی (LG)

این برند دارای مشهوریت بالایی است. الجی به تولید لوازم خانگی و سایر لوازم خانگی می‌پردازد. این برند محصولات ساخته شده خود را به بیشتر از 80 کشور دیگر برای فروش ارسال می‌کند. این برند هم یکی از بهترین برند‌هایی است که شما می‌توانید از آن جاروبرقی خریداری نمایید. یکی از بهترین جاروبرقی‌های برند الجی، جاروبرقی مدل VB-5220HTS است که از میزان توان 2000 وات دارا می‌باشد. این جاروبرقی یکی از جاروبرقی‌هایی است که دارای وزن کمی می‌باشد و چون وزن کمی دارد امکان جابه‌جا کردن آن کار آسان و راحتی است.


جاروبرقی دوو (Daewoo)

بهترین جاروبرقی برای جهیزیه : این برند از طرفداران زیادی دارا است. جاروبرقی‌هایی که به وسیله این برند طراحی و ساخته می‌شوند را می‌توان به عنوان یکی از بهترین مارک‌های جاروبرقی معرفی نمود. جاروبرقی با مدل DVC-LH22B یکی از بهترین جاروبرقی تولید شده این برند می‌باشد که از میزان توان 2100 وات برخوردار است. اندازه سیم آن برابر 8 متر است و همچنین از نوع کیسه دار می‌باشد.


جاروبرقی فیلیپس (Philips)

فیلیپس یکی از برندهایی است که به تولید نمودن تجهیزات الکتریکی خانگی مشغول است. این برند دارای محبوبیت زیادی است. جاروبرقی تولید شده به وسیله این برند یکی از بهترین مدل از جاروبرقی‌ها هستند. یکی از بهترین جاروبرقی‌هایی که توسط این برند تولید شده، جاروبرقی فیلیپس مدل 9170 است که به یکی از جاروبرقی‌های پرفروش ترین تبدیل شده است. میزان توان آن 2200 وات است، این جاروبرقی دارای سیمی به اندازه 9 متر می‌باشد و از نوع مخزن دار است.



جاروبرقی بوش (Bocsh)

برند بوش یکی از برندهای کشور آلمان است که جزو قدیمی ترین برندهایی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارند. ولی در عوض یکی از بهترین مارک‌هایی است که محصولات تولیدی خوبی دارد. جاروبرقی با مدل BSG8PRO3، یکی از بهترین نوع جاروبرقی است که توسط برند بوش تولید شده است که از توان 1400 وات برخوردار می‌باشد. اندازه سیم آن برابر 9 متر است. باید بدانید که این جاروبرقی از وزن کمی دارا است و به این علت به راحتی می‌توانید آن را از جایی به جای دیگر ببرید.


جاروبرقی پارس خزر (Pars Khazar)

یکی از بهترین برندهای جاروبرقی، برند پارس خزر است که جزو برندهای ایرانی می‌باشد. این برند به طراحی و ساخت انواع لوازم خانگی مشغول می‌باشد. یکی از لوازم منزلی که توسط این برند طراحی و تولید می‌شود، جاروبرقی است. جاروبرقی‌هایی که توسط برند پارس خزر ساخته می‌شوند، از بهترین جاروبرقی‌های تولیدی هستند که عملکرد خوبی دارند. یکی از بهترین جاروبرقی‌‌هایی که توسط برند پارس خزر تولید شده، جاروبرقی مدل VC-2000W است که از میزان توان 2000 وات برخوردار می‌باشد و اندازه سیم آن تقریباً 5 متر است. این جاروبرقی دارای کیسه است و از قابلیت جمع کردن مو دارا می‌باشد.


جاروبرقی پاناسونیک (Panasonic)

این برند، یک برند ژاپنی است که قادر است نوع‌های زیادی از جاروبرقی‌ها را تولید نماید. برند پاناسونیک یکی از بهترین برندهای جاروبرقی جهان شناخته شده است. یکی از بهترین جاروبرقی‌های این برند، جاروبرقی panasonic MC-CG713 می‌باشد که از قدرت 2000 وات و صدای خیلی کم نسبت به سایر جاروبرقی‌ها برخوردار است. این جاروبرقی از فیلتر بهداشتی هم دارا می‌باشد.


سخن پایانی

همان طور که گفتیم برای تمیز کردن منازل از هر نوع زبانه ای نیازمند یک جاروبرقی خوب هستید تا بتوانید منزل خود را به راحتی تمیز و مرتب نمایید. ما در مطالب بالا به برخی از بهترین برندها که به تولید لوازم منزل می‌پردازند اشاره کردیم. این برندها از برندهای برتر هستند و شما می‌توانید لوازم جهزیه خود را از برندهای گفته شده خریداری کنید.


بهترین جارو برقی برای جهیزیه

نه تنها جاروبرقی، بلکه می‌توانید سایر لوازم منزلتان را هم از این برندها خریداری نمایید چرا که هم از رتبه و مقام بالایی برخوردار هستند هم مشهوریت زیادی دارند و هم عملکرد و کیفیت محصولاتشان زیاد است. امیدواریم از مطالب بیان شده رضایت کافی را داشته باشید و بتوانید با استفاده نمودن از این اطلاعات، لوازم منزلتان را خریداری کرده و با نهایت لذت استفاده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد